GMF (gravimetric mass fluctuation).
William Alek jest autorem ciekawego materiału z zakresu fizyki, rozbudowującego fizykę relatywistyczną o zjawisko nazywające się GMF (Gravimetric Mass Fluctuations) za pomocą tego zjawiska można sterować podstawowymi elementami fizyki relatywistycznej takimi jak upływ czasu, grawitacja i masa obiektu. Na poniższym zdjęciu znajduje napęd grawitacyjny. Trzpień z wolframu jest źródłem specyficznego paliwa dla energii grawitacyjnej. Autor rozwija teorię względności Einsteina a raczej ją rozbudowuje o nowe bardziej szczegółowe meandry a nawet na ich bazie tworzy nową fizykę opartą o sprawdzoną już wiedzę. Pole czasowe, grawimetryczna fluktuacja masy to są pojęcia niczym ze Star-treku, jednak są one co prawda oparte o niskie energie ale bardzo istotne dla całej opartej na nich technologii. Zaprezentowany pojazd stanowi jeden ogromny kondensator fluktuujący. Swoją drogą są to bardzo interesujące zagadnienia których zrozumienie doprowadziłoby do budowy transportu i urządzeń free-energy wykraczających zupełnie poza obecne ramy technologiczne. Gdyby udało się zbudować tego typu pojazdy, to postęp jaki by się dokonał należałoby określić niczym innym jak rewolucją technologiczną. Początkowo trudno jest zrozumieć jak pojazd ma wznieść się i uzyskać siły działające przeciw grawitacji jednak po zgłębieniu tematu następuje pewna jasność. System zasilany jest złożonym napięciem zmiennym. Wpompowana zostaje ujemna energia grawitacyjna do układu. W tym procesie w przytoczonym przykładzie wolfram dysocjuje i powoduje że zegary pokładowe pracują szybciej, a masa pojazdu zmniejsza się, po czym dysocjacja (zamiana masy na energię elektryczną) zostaje przerwana i pojazd emituje energię powstałą z masy przez zewnętrzny kadłub, która może być również magazynowana i transmitowana, a przemieszczenie pojazdu uzyskuje się po utracie masy, gdyż pojazd szuka nowej powierzchni ekwipotencjalnej grawitacji związanej ze swoją nową masą. Gdyby udało się zbudować tego rodzaju pojazdy to mogłoby otworzyć zupełnie nowe perspektywy w transporcie kosmicznym postęp musi nastąpić po takim długim okresie czasu gdzie nikt nie śmiał rewidować teorii względności ani jej rozbudowywać, albo nie dysponując odpowiednimi predyspozycjami intelektualnymi albo z obawy o odrzucenie przez środowiska naukowe. Albert Einstein sam twierdził, niby żartem, że jego teorie ktoś kiedyś zrewolucjonizuje i rozbuduje do nowych możliwości, w których ona sama nie będzie już przeszkodą dla realizacji usunięcia limitów które sama określa. GMF faktycznie łączy w sobie elektromagnetyzm, grawitację, teorię względności i dotyczy takich właściwości materii jak, pojemność elektryczna, indukcja magnetyczna i masa obiektu i wzbogaca teorię względności o te zależności.
Komentarze
Prześlij komentarz